Veelgestelde vragen ClubApp


Ik ontvang geen mails van TC de Blaak (meer)

Dit kan gebeuren als:

  • er een oud/onjuist e-mailadres in de administratie bekend is. Hoe je dit kunt aanpassen vind je verderop;
  • je als nieuw lid nog niet bent toegevoegd aan de verzendlijst van de mailings. Dit gebeurt regelmatig, maar het kan even duren.

 

Mijn e-mailadres in de administratie klopt niet meer, hoe kan ik dit wijzigen?

  • Als je al kunt inloggen in de app, dan kan je zelf je e-mailadres wijzigen onder ‘Mijn profiel’ en dan instellingen. Hier kun je ook instellen of jouw mailadres en/of telefoonnummer in de app zichtbaar mogen zijn voor alle leden.
  • Als je niet kunt inloggen in de app, kun je een mail sturen naar ledenadministratie@tcdeblaak.nl.

 

Waar komt mijn profielfoto allemaal terug?

Jouw profielfoto is zichtbaar in de ledenadministratie, de app en op het digitale afhangbord. Ook wordt deze foto gebruikt voor op de ledenpas van de KNLTB. De peildatum voor de foto en het aanmaken van een ledenpas is 1 februari voorafgaand aan het nieuwe seizoen.

Let op: vanaf 2019 is de ledenpas meerdere seizoenen geldig, vooralsnog voor twee jaar. Er staat daarom geen jaartal meer op. Met de app of via mijn.knltb.toernooi bewijs je voortaan jouw lidmaatschap en speelsterkte. De pas heb je nog wel nodig om je te legitimeren bij KNLTB-wedstrijden én om digitaal banen af te hangen.

 

Aan welke eisen moet de profielfoto voldoen?

Omdat de foto op de ledenpas wordt gebruikt, zorg je ervoor dat:

  • je gezicht goed in beeld is, dus weinig of geen achtergrond;
  • er geen andere personen of zaken in beeld te zien zijn.

De ledenadministratie controleert of de nieuwe foto geschikt is en informeert je indien dit niet het geval is. Je kunt dan een andere foto uploaden.

 

Ik heb een bardienst verkeerd ingepland, hoe kan ik dit oplossen?

Helaas kun je je ingeplande bardiensten niet zelf wijzigen of verwijderen. Plan eerst de gewenste bardienst alsnog in en stuur dan een mail, met het verzoek de foutieve dienst te verwijderen, naar bardiensten@tcdeblaak.nl

 

Krijg ik een herinnering voor mijn ingeplande bardiensten?

Je kunt in de app bij ‘Mijn profiel’ onderaan in ‘Mijn agenda’ jouw ingeplande bardiensten terug zien. Voor het instellen van een herinnering aan je bardienst, ga je in de app naar het menu met de ‘drie bolletjes’ (rechtsboven) en dan naar App instellingen (onderaan). Hier kun je kiezen hoe ver van tevoren je een melding wilt ontvangen (van 30 minuten tot 1 week ervoor).

Inloggen als lid



Wachtwoord vergeten?